Crepeach.

一只🍑味儿的可丽饼
💖感谢陪伴💖

💖 0510 & 0529 💖

(发WD回归预告制图。)

Pjh ♡ Bjy.

“ Listen,my heart,to the whispers of the world with which it makes love to you. ”

“ You smiled and talked to me of nothing and I felt that for this I had been waiting long. ”



(港真 ymc这个预告 虽然我还都没看完 但我有看到有打拳之类之类的情景(扶额)所以我在想要不要把昏狼短打的番外下先填了(但我只是说说)指不定更哪个 再看吧 然后我发完图了我跑了88ฅ( ̳• ◡ • ̳)ฅ)

评论

热度(20)